Dragă Moșule,


Cred că a venit timpul să îți scriu și eu.
Am crescut, dar încă duc dorul momentelor în care îți făceam liste întregi cu dorințe, care mai de care.
Acum nu îți mai cer dulciuri și jucării.
Acum altele sunt lucrurile pe care mi le doresc.
Dragă Moșule, 
Pune, te rog, niște zâmbete pe fețele oamenilor îndurerați.
Șterge-i lacrimile mamei care își așteaptă, în pragul casei, copilul să se întoarcă.
Șterge-i lacrimile bunicii, care a pierdut șirul sărbătorilor petrecute în singurătate.
Fă ca toți oamenii să fie sănătoși și să se bucure de lucrurile mici ale vieții!
Moșule, spune-le celor pe care i-am pierdut și nu mai sunt printre noi că îi iubesc și îmi lipsesc enorm.
Vor rămâne mereu în sufletul meu.
Celor care îmi doresc răul, umple-le sufletul cu bunătate.
Fă ca toți să fie fericiți, într-un fel sau altul.


Comentarii

Postări populare