Mi-e scârbă!

Mi-e scârbă. Pe zi ce trece mai mult.
De ce? 
De fapt, de cine.
Mi-e scârbă de voi, dragile mele, de unele dintre voi.
Mă uit zi de zi în jurul meu și văd din ce în ce mai multă prostie. A, stați... la voi se cheamă naivitate, fragilitate.
Uitasem.
Și, cum spuneam, mi-e scârbă de cum au ajuns unii să definească cuvântul femeie, "datorită" vouă.
Cum ar suna femeia de azi în DEX? 
Animal biped, prost crescut, fără principii și demnitate, de obicei în căutare de persoane(de sex masculin, în majoritatea cazurilor) pentru a-și oferi serviciile fizice/sexuale (gratis, că aveți și voi nevoi).
Se hrănește de regulă cu bancnote, de preferat euro sau dolar, este destul de fragilă, alergică la haine, cosmetice sau alte produse care nu dețin eticheta unei mărci internaționale.
De asemenea, alergică la educație, că na, numai proștii citesc, studiază sau se comportă frumos. Frumoasă de la mama ei natură-chirurgia plastică și estetică, femeia este ca o adevărată nestemată, caută întotdeauna atenția cumpărătorului/sponsorului.
Iubește enorm tot ce ține de vertebrate, de unde și buzele colosale de rățoi și obiceiurile străvechi de la care nu face abateri: călușul și capra.
A.. uitasem de pisicuțele "bad girl", care "zgârie rău", atât de rău, încât până și musca se oprește din zbor, se uită și își continuă drumul.
Mi-e rușine că existați.
Pot spune doar atât:
Sunt femei...jos pălăria și femei... jos (doar) pantalonii!

Comentarii

Postări populare