Mă amuză...

Mă amuză acele "femei" care se bat cu pumnul în piept că dau dovadă de moralitate, când ele au uitat numărul bărbaților în fața cărora și-au desfăcut picioarele.
Mă mai amuză femeile care au nevoie de validare din partea celorlalți pentru a-și cunoaște propria valoare.
Mă amuză femeile care sunt atât de naive încât pot crede că sexul rezolvă totul.
Mă amuză acele femei care se plâng că sunt înșelate, mințite, dar la rândul lor fac același lucru.
Cel mai mult îmi stârnesc râsul, însă, femeile care "sunt într-o relație", dar partenerul lor nu știe asta. Ce ciudat, nu?
Știți situația aia în care ea are poze cu el peste tot, e în culmea fericirii, iar el nici măcar nu are iubită oficial?
Sincer, merită respect.
Adică, până la urmă, e greu să fii într-o relație cu un om care nu e într-o relație cu tine. E greu să nu se afișeze și să-i fie rușine să fie văzut pe stradă cu o astfel de femeie. Ca na, voi aveți "un suflet mare" și "nu meritați să fiți rănite", nu e vina voastră că vă lăsați f****e de oricine, la orice oră.
Am uitat ceva?
A, da...
Le știți și pe prințesele care conduc mașini de sute de cai, îi mănâncă pe mami și tati de bani, dar au IQ-ul atât de mare încât dacă le întrebi ce sărbătoresc de Crăciun, îți răspund tăierea porcului?
Și, în final, mă amuză femeile care își doresc să fie ca X sau Y.
Care nu au ceva al lor.
Care caută atenție. Care invidiază alte femei.
Care idolatrizează turma, sperând ca într-o bună zi să fie în fruntea ei.

Comentarii

Postări populare