Cum gândește o femeie

Dacă vreodată nu vei mai simți nimic pentru mine, te rog să-mi spui.
Dacă vreodată pentru tine totul devine obișnuință, te rog să nu stai.
Să nu pretinzi că încă ai emoții atunci când mă vezi, că te bucuri, că îți pasă.
Să nu pretinzi că abia aștepți să te trezești să-mi auzi vocea, dacă nu o faci.
Dacă vreodată m-ai mințit, să nu regreți. Nu am nevoie de regrete. Imaginează-ți doar că eu aș fi făcut la fel.
Gândește-te că nu aș fi dat nici doi bani pe felul în care te-ai simți, dacă ai afla.
Practic, nu m-ar interesa. Cum e ? Ți-ai imaginat? 
Așa m-aș simți și eu. 
Dacă vreodată ai fost singur pe stradă și ți-ai întors capul la o fustă scurtă, un decolteu și niște picioare larg deschise, gata să primească pe oricine, oricând, nu ai ce căuta lângă mine.
Dacă vreodată ai căutat privirea altcuiva în mulțime, fii sincer cu mine. Fii sincer cu tine și pleacă.
Dacă vreodată m-ai înșelat, să nu îndrăznești să mai stai o secundă lângă mine. Dacă o consideri o greșeală, află de la mine că a fost o alegere. Te gândești probabil că nu o să aflu niciodată.
Poate că așa e, poate că nu.
Dar tare mi-aș dori să văd dacă măcar ai avea remușcări.
Fii sincer și asumă-ți. Minciuna nu e o soluție!
Dacă te-ai gândit cândva, în adâncul sufletului, că ți-ar fi fost mai bine cu altcineva, atunci poate așa era. Înseamnă că eu nu o să-ți fiu nicicând de ajuns.
Sentimentele adevărate sunt sincere și sigure.
Când iubești, nu există altcineva.
Nici măcar în gând.
Pentru voi, cei care ascund lucruri în speranța că ele nu vor fi descoperite niciodată, vă mințiți singuri.
Adevărul iese întotdeauna la iveală, la momentul potrivit.

Comentarii

Postări populare