Poate că...


Poate că lumea ar fi mai bună dacă nu ne-am judeca unii pe alții.
Ce ar fi dacă pe fata/băiatul cu câteva kilograme în plus i-am privi ca pe toți ceilalți?
Cum ar fi dacă fetei de 16 ani, care își ține în brațe copilul, i-am acorda tot respectul?
Oare cum ar fi lumea dacă oamenii nu ar pune etichete și nu ar arăta cu degetul?
Eu zic că una echilibrată. Mult mai bună.
De cele mai multe ori încercăm să ne îngropăm frustrările în opinii.
Dacă ar fi doar niște simple opinii, nu ar exista o problemă. Până la urmă, fiecare dintre noi este liber să creadă ce vrea.
Dar oamenii îi pun pe cei din jurul lor la zid. Fără să le înțeleagă motivele, poveștile, fără măcar să știe dacă ceea ce răspândesc este adevărat sau nu.  Apoi, aruncă cu noroi. Cu tot ce au la îndemână.
Nu se pun niciodată în locul celor pe care îi judecă. Asta până ajung în situația lor. Atunci, lucrurile se schimbă. Pentru că, după aceea, ei sunt cei asupra cărora se ațintesc privirile tuturor, iar numele lor este rostit pe buzele celor din jur.
De ce doar în astfel de momente privim lucrurile altfel?
Poate am fi mai blânzi unii cu alții dacă am conștientiza mai des că fiecare dintre noi duce în el lupte neștiute de nimeni.

Comentarii

Postări populare