Draga mea prietenă


Draga mea prietenă,

Acum nu ne mai vedem zi de zi și nici nu mai vorbim ore în șir la telefon.
Poate abia dacă reușim să bem o cafea împreună, o dată la o lună.
Lucrurile, pentru mine, însă nu s-au schimbat. Simt că ai rămas aceeași persoană și asta mă bucură cel mai mult la oameni, că nu se schimbă toți odată cu timpul. Simt că brațele tale încă îmi sunt deschise și umerii tăi sunt încă acolo pentru momente grele. Poate acum râzi la glumele altora și alții sunt cei care te văd mai des, dar să știi că voi fi aici mereu.
Mă voi bucura mereu de reușitele tale, pentru că doar eu știu cât de greu ți-a fost. Voi fi aici mereu să-ți șterg lacrimile și să-ți dau, poate, cele mai proaste sfaturi. Voi fi mereu sinceră cu tine și îmi voi da cu părerea, pentru că tot ce vreau e să fii fericită! Meriți asta din plin! Iar oamenii care nu te merită, nu au ce căuta lângă tine!
Dacă într-o zi, însă, îți vei găsi alți prieteni, te rog să nu uiți de mine.
Să nu mă înlocuiești! Păstrează-mă în inima ta! 
E de ajuns să știu că acel loc nu mi-l poate lua nimeni.

Comentarii

Postări populare