Despre EL



Când l-am cunoscut, am fost prea mândră să recunosc că  îmi place.
Când am început să ieșim, am fost prea mândră să recunosc că îl iubesc.
Când l-am pierdut, am lăsat mândria la o parte și mi-am plâns dorul.
Acum, că îl am lângă mine, e ca o binecuvântare.
Când sunt fericită, el e motivul pentru care zâmbesc.
Când gândurile nu-mi dau pace, el e acolo să-mi spună că o să fie bine.
Când lacrimile mi se scurg pe obraz, mâinile lui sunt acolo să le șteargă.
Nu, nu e perfect. Nici eu nu sunt. Dar îi ador imperfecțiunile. Iubesc să-l fac să râdă și mă pricep de minune să îl scot din pepeni.
Îl iubesc pentru tot ceea ce este, dar mai ales pentru cine sunt eu când îi sunt alături.
Îmi place că pune preț pe lucrurile simple și nu se complică cu cele extravagante. Are un suflet mare, pentru cei care ajung să-l cunoască cu adevărat.
EL e el. Simplu, bun, încăpățânat, impulsiv, vesel, supărat, plin de viață, romantic, înțelegător, visător, ambițios, dar cel mai important, este AL MEU.
A, și am uitat ceva...ochii ăia verzi fac totul!

Comentarii

Postări populare