Dacă voi avea un băiat...

Ador copiii.
"Îi ador" e puțin spus. Dar parcă fiecare generație devine, cu timpul, altfel.
Toate lucrurile mărunte devin lipsite de importanță.
V-am spus cum aș proceda dacă aș avea o fată.
Dacă aș avea un băiat, în schimb, mi-ar plăcea mai mult.
Nu pentru că mi s-ar părea mai ușor, ci pentru simplul fapt că mi-aș dori să cresc un alt tip de bărbat, care încet, încet, e pe cale de dispariție.
Cum mi-aș dori să fie?
O să râdeți.
Păi...probabil l-aș învăța să fie exact așa cum mi-aș dori eu să fiu dacă mi-aș schimba sexul pentru o zi. 
Ciudat, nu?
Dacă voi avea un băiat, mai presus de toate, l-aș învăța să respecte o femeie.
Să fie acolo mereu cu o vorbă bună, să știe să o alinte, să îi vorbească frumos, să fie lângă ea chiar și atunci când tace, să o trateze de la egal la egal.
Dacă voi avea un băiat, îl voi spune să-și surprindă femeia.
O floare, un mesaj, o Cola și o pungă de semințe pe capota mașinii, o plimbare prin parc. Simplu, diferit.
Lucruri mici, cu o însemnătate imensă.
Îi voi spune să o aprecieze.
Să o facă să zâmbească. Zilnic.
Pentru că puterea unui bărbat se măsoară în zâmbetul pe care partenera lui îl afișează.
Dacă voi avea un băiat, îl voi sfătui să își aleagă o femeie adevărată.
De ce?
Pentru că va fi mândru să aibă la braț o femeie care a fost, este și va fi numai a lui.
Va fi mândru să aibă alături o femeie care atrage atenția prin inteligență, șarm și atitudine. O femeie care pune preț pe fizic, dar care are și alte atuuri.
Să le spună băieților, la o bere, că are o femeie care face cât zece, nu o femeie care umblă cât zece.
Dacă voi avea un băiat, îl voi învăța să fie fidel.
Și nu pentru că este într-o relație și se simte oarecum responsabil să facă asta, ci doar pentru că este atât de îndrăgostit, încât nu-și poate lua ochii de la ceea ce este al lui.
Ce îi voi mai spune?
Să nu accepte lângă el curve.
Știți vorba aia?
Are și ... mândria ei.
Să fie demn. Să nu se mulțumească cu orice și oricine.
Vezi tu, lucruri ieftine se găsesc pe toate cărările.
Să nu pună accentul pe sex.
Pentru că, peste ani, nu-și va aminti de câte ori a bătut la ușa unei femei ușoare.
Peste ani, nu va da nici măcar doi lei pe astfel de persoane.
Peste ani, când va fi suficient de matur, își va aminti glumele proaste pe care le făcea o "EA", glume ce l-au făcut să se îndrăgostească irevocabil.
Mi-aș dori să am un băiat, pe care să-l cresc frumos.
Să fie unul dintre acei puțini bărbați în care orice femeie își poate pune încrederea.
Să fie brutal de sincer. În primul rând cu ceilalți, apoi cu el. Să nu mintă și să nu se mintă.
Un bărbat simplu, cu principii, care să știe să iubească o femeie pe măsură.
Un bărbat pe care toate femeile și l-ar dori, dar pe care doar una singură îl va putea avea.

Comentarii

Postări populare